lampa na osvetlenie chrupu, rentgenový snímok v pozadíPri každom ošetrení klademie prvoradý dôraz na váš celkový zdravotný stav, na ochorenia, ktoré sa liečite a lieky, ktoré momentálne užívate. Preto vás prosíme o dôkladné vyplnenie zdravotného dotazníka, poprípade odkonzultovanie vášho zdravotného stavu so svojim zubným lekárom, aby sme tak predišli nepríjemným komplikáciám počas ošetrenia. Takisto je dôležité upozorniť na každú zmenu vášho zdravotného stavu, ktorá nastala od posledného vyplnenia dotazníku. V prípade vašej prvej návštevy u nás, môžete si zdravotný dotazník vytlačiť.
čistenie dentálnych nástrojov v zubnej ordináciiPri ošetrení v našej ambulancii pristupujeme individuálne ku každému pacientovi. Aby sme zabránili prenosu infekcie z pacienta na pacienta, používame čo najviac jednorázové pomôcky, ktoré sú po použití hneď odstránené z priestorov ambulancie. Pri každom pacientovi bude pri ošetrení použitá sada vysterilizovaných nástrojov v kazete, ktorá od posledného použitia prešla viacerými dezinfekčnými a sterilizačnými procesmi, zodpovedajúcim najvyšším a najmodernejším celosvetovým štandardom.
ručné stomatologické nástroje v obaleJe úplne jedno, ako veľmi sa staráte o svoje zuby, vždy môže prísť chvíľa, keď aj vy budete potrebovať ošetrenie. Aj tu platí, že nie je ošetrenie ako ošetrenie. Lokálna anestéza vám pomôže prekonať strach z ošetrenia a cítiť sa počas neho pohodlne a hlavne bezpečne. Lokálna anestéza je jeden z najčastejšie používaných medikamentov v zubnom lekárstve. Používa sa na dočasné znecitlivenie určitej oblasti vo vašich ústach. Počas celého zákroku ostanete pri vedomí a schopný spolupracovať v priebehu ošetrenia. Používame dva hlavné typy anestézy:
  • povrchová anestéza, vo forme spreju, gélu alebo roztoku, používaná na povrchove znecitlivenie, najme sliznice pred injekčnou anestézou, alebo aj doma pri infekčných kútikoch, alebo aftách
  • injekčná aneséza, aplikovaná mikrotenkou, atraumatickou ihlou, znecitlivejúca jednotlivý zub, skupinu zubov, alebo celú oblasť úst, používaná hlavne v zubnej chirurgii